streda 15. júla 2015

Ako byť fit?

Je tu leto, čas kúpania a opaľovania sa. A ako je to u väčšiny žien a dievčat, je to tak aj u mňa, nie som zo sebou spokojná na 100%. Mojou problémovou partiou je brucho a boky. No a trochu by som mohla posilniť aj nohy. Aj keď som už od minulého leta trošku schudla, nestačí mi to. Cvičenie a pohyb nie sú pre mňa problémom. Ale ako mám zvládnuť stravovať sa zdravo, keď milujem sladké a vlastne aj ďalšie nezdravé jedlá. Mala by som vymeniť čokoládu, zmrzlinu a koláče za čerstvé ovocie, ktorých mám plnú záhradu!Ale ako som spomínala,mojou silnejšou stránkou je cvičenie. Dnes vám ukážem moje obľúbené cviky na brucho. Mali by sa cvičiť v troch sériach po 15 krát.
BICYKLOVÉ SKRACOVAČKY. Je to jeden z tých ľahších cvikov.

NOŽNICE. Myslím, že tento cvik je najťažší,ale mám ho rada, lebo presne cítiš čo posiluješ,Teda spodnú časť brucha.
SKRACOVAČKY S NOHAMI VO VZDUCHU, zvyknem ich robiť na stoličke. Robia sa tak, že z tejto polohy priťahujem kolená ku brade a naspäť.

Tento cvik sa volá PLANK alebo DOSKA. Zo začiatku sa zdá byť jednoduchý, ale neskôr mi dá zabrať. Ja ho cvičím 30 sekúnd v troch sériach.






A aké cviky na brucho poznáte vy? Je bruško vašou problémovou partiou?


Ela Figaro

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára