pondelok 20. júla 2015

Magic Mike XXL

Včerajší slnečný deň som s priateľmi strávila na Slnečných jazerách v Senci. Ako každú nedeľu, bolo tam dosť veľa ľudí,ale dalo sa tam plávať.A večer sme išli do amfiteátra,ktorý je neďaleko od jazier.
Vybrali sme si film MAGIC MIKE XXL. Pravdu povediac,nie som milovníčka takýchto filmov.Keďže Channing Tatum patrí medzi mojich obľúbených hercov,pozeralo sa mi na film dobre.No a ešte pekné vypracované mužské telá...Čo sa mi ale zdalo zvláštne,že v Amerike je taký veľký záujem o "mužských zabávačov",ako sa nazývali vo filme.Film by som odporučila pre čisto ženskú partiu,pretože pre chlapov,ako som videla,to nie je až také zaujímavé.Každopádne je to super komédia a aj keď títo fešáci tancujú každý večer pred veľa ženami,každý z nich má svoj sen,či už mať rodinu,vlastný obchod alebo byť hercom...



Ela Figaro

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára