utorok 14. júla 2015

Nikdy nie je neskoro na to, aby ste sa stali tým, kým sa chcete stať.

Myslím, že dnes je ten správny deň. Sprav niečo, po čom tak dlho túžiš, ale zatiaľ si sa neodvážil spraviť.
Toto som si dnes povedala aj ja a tak vznikol tento blog. Vždy som chcela písať. O čom? O tom, čo ma baví a zaujíma, o tom čo zažívam a robím vo všedné dni.
Tak by sa na úvod patrilo predstaviť. Mám 17 rokov a pochádzam z menšieho mestečka na Slovensku. Navštevujem školu v Bratislave, ale moje srdce nehorí láskou k tomuto mestu. Mám rada mesto kde som sa narodila a kde žijem, pretože v ňom všetko a každého, koho potrebujem (okrem pár kamarátok z BA),moju milovanú rodinu, priateľa aj kamarátov. Príliš ma nezaujíma móda, nenosím žiadne odvážne oblečenie (aj keď obdivujem ľudí, ktorý si oblečú niečo odvážnejšie a znášajú pohľady niektorých konzervatívnych spoluobčanov),nosím to čo je pohodlné,ale je to aj IN. Rada športujem, ale nič profesionálne. Toto leto by som chcela trošku schudnúť, ale povedzme si pravdu, kto by nechcel? Hrám aj na pár hudobných nástrojoch a viem celkom spievať. Čo sa týka školy, preferujem skôr jazyky a dejepis, geografiu ako fyziku či chémiu. Mám rada zvieratá a prírodu. Viete čím som staršia, tým viac vnímam to, že nič na svete nie je také dokonalé ako svet okolo nás, ktorý tu bol už dávno predtým, ako sme tu boli my, ľudia, ktorí chcú vyťažiť zo všetkého maximum, aj keď to je proti zdravému rozumu.
Ako ste si mohli všimnúť, dosť o veciach rozmýšľam.Verím, že sa s vami budem môcť deliť o moje myšlienky a zážitky.

Ela Figaro

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára